خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش و فنی شرکت بین المللی راسم با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه محترم پزشکی، مراکز درمانی و در راستای تکمیل فرآیند فروش با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و استفاده از استانداردهای روز دنیا، اقدام به ارائه خدمات برای تمامی دستگاه‌‌ها و تجهیزات تکنوگاز کرده است.

آموزش کاربری دستگاه‌ها پس از نصب و راه اندازی
گاهی بدلیل عدم آموزش کافی کاربران و علیرغم صرف هزینه بالای خرید، دستگاه‌ها مورد استفاده قرار نگرفته و یا دچار اختلال در نحوه کاربری می‌گردند. در این راستا راسم با تهیه فیلم‌های آموزشی کوتاه، دفترچه‌ راهنمای فارسی، دستورالعمل نصب سریع و تدوین هشدارهای توصیه‌ای، جهت راه اندازی و استفاده صحیح از دستگاه ها به کاربران کمک می‌کند تا بازده عملکرد و طول عمر دستگاه‌ها افزایش یابد.

قرارداد سرویس و نگهداری
راسم با پایش دوره‌ای منظم و از قبل برنامه ریزی شده، احتمال رخداد خرابی یا از کارافتادگی دستگاه‌ها را کاهش داده است. مزیت اصلی سرویس و نگهداری پیشگیرانه، جلوگیری از وقوع هرگونه خرابی تجهیزات مورد نظر می‌باشد، ضمناً زمان حضور کارشناسان شرکت برای انجام سرویس‌های دوره‌ای در مراکز درمانی از قبل قابل برنامه ریزی می‌باشد. این مهم به کاهش سردرگمی کاربران در شرایط اضطراری و نیز کاهش هزینه‌های نگهداری دستگاه کمک به سزایی می کند.

آموزش مداوم کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش
کارشناسان متخصص راسم ضمن حضور در آموزش‌های دوره‌ای از آخرین تغییرات و آموزش ها توسط نماینده کمپانی بهره‌مند می‌گردند تا همواره خدماتی با کیفیت و به روز را به مشتریان ارائه کنند. ما همواره به مشتریان خود توصیه می‌کنیم تا از کارشناسان فنی و یا نمایندگان معتبر شرکت بین المللی راسم استفاده کنند و بدین ترتیب هزینه های ناشی از تعمیرات غیر اصولی را به حداقل برسانند.

ارائه خدمات لحظه ای توسط بخش خدمات پس از فروش
عیب یابی و راهنمایی تلفنی، اعزام کارشناس متخصص و مجهز و همچنین توانایی ارائه خدمات از راه دور (Remote Services) در صورت نیاز از مجموعه خدمات پس از فروش شرکت بین المللی راسم است.

پیش بینی و تامین قطعات یدکی
نگهداری قطعات یدکی در انبار مکانیزه و استاندارد مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله به افزایش سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی ما کمک شایانی کرده است.

واحد بررسی شکایات و مدیریت ارتباط مشتری
واحد بررسی شکایات با هدف کسب حداکثر رضایت مشتریان، از طریق ارتباط دوطرفه و با بکارگیری اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات راه اندازی شده است و کلیه روندهای خدمت‌رسانی به مشتریان از مرحله ی دریافت سفارش تا لحظه ارسال به صورت سیستمی ثبت شده و در پایان از آنان نظرسنجی خواهد شد.

امید است تا با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، اعتماد و آسودگی خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.